Meniu
Cos cumparaturi

Politica de livrare si retur

Livrari si retururi

Livrare in Romania si international
Ebrazi, prin SC Kalynderul Tour SRL  va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor pentru o manipulare optimă și transmiterea documentelor necesare livrării.

Expediem pe intreg teritoriul Romaniei prin partenerii nostri , Fan Courier, DPD, SAMEDAY, DHL, Cargus. Ne rezervam dreptul de a nu expedia produsele Ebrazi prin Posta Romana. 
Ebrazi nu isi asumă responsabilitatea pentru colete pierdute sau furate după livrare.
 În caz de orice probleme, Ebrazi rămâne în legătură cu firma de curiarat ca să le poată rezolva repede și cu cât mai puțină incomoditate pentru dumneavoastra.
Veți fi înștiințați când coletul dumneavoastra pleacă de la sediul nostru și un număr de urmărire va fi trimis la adresa de e-mail, pe care ați introdus-o când ați făcut achiziția. 
Vă rugăm să verificați coletul dvs înainte să acceptați livrarea. Dacă coletul a fost deteriorat pe durata transportării, refuzați coletul si chitanța pentru livrare și depuneți imediat o cerere împotrivă firmei de curierat. Ebrazi nu este raspunzatoare pentru nicio reclamatie ulterioara privind deteriorarea coletului in timpul transportului, in situatia in care dumneavoastra ati semnat de primire firmei de curierat si ati primit coletul.
La recepția coletului, primitorul trebuie să verifice integritatea acestuia.
Primitorul coletului are dreptul de a nu accepta și de a solicita restituriea coletului dacă sesizează urme de deteriorare și/sau violare a acestuia (colet desigilat, colet deformat, colet rupt, colet umed sau cu urme de umezeala, etc.)
Toate mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea coletelor se vor face în scris, în prezența agentului companiei de curierat sau se vor face pe un proces verbal de constatare care se va încheia împreună cu acest agent. Doar în astfel de cazuri se poate refuza primirea și plata coletului. Orice reclamații ulterioare cu privire la astfel de aspecte nu vor mai fi luate în considerare.
Va rugam  sa va asigurati ca adresa de expediere este corecta si completa, deoarece nu putem redirectiona comanda odata ce aceasta a fost ridicata de la sediul Ebrazi.

Costuri de livare
Livrarea standard a comenzii dumneavoastra costa 19 lei cu exceptia brazilor de Craciun care costa 35 lei livrarea pentru brazi care au inaltimea de pana la 2m. Pentru brazii care au inaltimea cuprinsa intre 3m-4m livrarea costa 200 lei. Pentru brazii care au inaltimea de peste 4m, costul livrarii il vom comunica separat, in functie de costurile firmei de transport. Diferenta de costuri pentru livrarea care implica kilometrii suplimentari, asa cum rezulta din aplicatiile firmelor de curierat, este suportata de catre cumparator.
Vă rugăm să vă asigurați că puteti să primiți coletul dumneavoastra în timpul livrării. 
În ziua livrării coletului, agentul companiei de curierat va contacta clientul prin e-mail/SMS sau telefon pentru a indica intervalul de livrare. În cazul în care agentul companiei de curierat nu reușește contactarea clientului, acesta va mai proceda la a doua avizare succesivă (următoarea zi lucrătoare), informându-vă în acest sens. Dacă și a 2-a încercare de livrare este nereușită, coletul dvs va fi returnat către Societate și livrarea comenzii va fi anulată, putând să vă ridicați personal produsele de la sediul Societății, sau unul dintre magazinele Societatii. Totodata, dacă coletul dumneavoastra a fost returnat la expeditor, sau in depozitul firmei de curierat, din cauza indisponibiltății dumneavoastra la adresa de livrare, Ebrazi își păstrează dreptul să taxeze clientul pentru costurile de o livrare nouă. 
Termen de livrare
In cazul in care produsul se afla in stocul nostru, termenul de livrare este intre 24 ore si maxin 7 zile.
Cand faceti achizitia, veti primi o data estimata de livrare. Va rugam sa tineti cont ca data estimata de livrare, nu este o data garantata a livrarii produselor comandate de dumneavoastra.
Data se calculeaza automat tinand cont de timpul total necesar pentru producerea, livrarea si locatia comenzii dumneavoastra.
Livrarea in locatii mai indepartate poate necesita mai mult timp. Ebrazi nu isi asuma responsabilitatea pentru intarzieri cand se livreaza in locatii situate in zone indepartate.
In cazul in care comanda dumneavoastra se achita prin transfer bancar, sau daca plata dumneavoastra nu este efectuata imediat, termenul estimat al livrarii va fi calculat incepand cu data primirii platii.
Vânzătorul se obligă să livreze Cardul Cadou Online în sistem de online, prin E-mail și/sau SMS telefon mobil toate datele privind Cardul Cadou Online, conform opțiunilor și datelor transmise de Client.
Vânzătorul va efectua livrarea Cardului Cadou Online prin E-mail sau SMS telefon mobil, indiferent de localizarea Cumpărătorului.
Regulile menționate mai sus nu afectează dreptul clientului, ce are calitatea de consumator, de a returna produsul conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii.
Conditii de schimb si retururi
Pentru toate achizițiile efectuate online, cu exceptia produselor naturale si a celor confectionate la comanda clientului, clienții beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru retur. Produsele personalizate nu pot fi returnate.
.
In cazul unui retur, sau schimb de produs, costul de transport este suportat de catre client.
Ne rezervam dreptul de a nu accepta returnari multiple in cazul aceluiasi client.
În ceea ce privește returul produselor și rambursarea contravalorii, acestea se pot efectua doar în baza bonului fiscal și numai în magazinul de unde a fost achiziționat, în conformitate cu prevederile legale OUG nr. 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri) și anume: restituirea contravalorii produsului se acordă numai în cazul în care acesta prezinta un defect de fabricație care nu îi este imputabil cumpărătorului, iar produsul nu poate fi adus la conformitate (reparat) sau nu poate fi înlocuit cu un produs nou, identic.
În cazul în care produsul nu corespunde dorințelor dumneavoastra, puteti solicita schimbarea acestuia cu alt produs disponibil în stocul nostru. Returul se pot realiza în maximum 14 zile de la data achizitiei
Dorim sa va informam  ca Ebrazi returneaza clientului suma achitata pentru produsul achizitionat, dar nu si comisioanele ce tin de terti (transfer bancar, paypal, mobilpay, diferente de curs valutar, transport etc).
Sandra Ferretti nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea sau deteriorarea obiectelor în tranzit, de la client catre noi.
In cazul in care clientul solicita un retur, produsul poate fi returnat doar prin aceeasi modalitate prin care a fost achizitionat: online - prin curierat rapid.
Contravaloarea produselor returnate va fi rambursata in termen de maximum 30 zile lucratoare de la finalizarea procedurii de retur, realizata de catre echipa de control a calitatii Ebrazi, prin transfer bancar în contul IBAN specificat în formularul de retur.
In cazul achizitionarii unui gift card/voucher, nu acceptam restituirea contravalorii financiare. Odată achiziționat, Cardul Cadou Online nu poate fi returnat sau schimbat cu contravaloarea lui în bani, acesta putând fi folosit doar pentru achiziția oricărui produs pe care Societatea îl are pe stoc la momentul la care posesorul cardului îl va prezenta în acest sens.
Dacă valoarea produsului ales de către persoana care prezintă cardul cadou depășește valoarea acestuia, respectiva persoană trebuie să achite achite diferența (cash sau virament bancar). Cardul Cadou Online trebuie utilizat în integralitate pentru o singură achiziție (fie că aceasta privește un singur produs sau mai multe), neputând fi utilizat doar parțial. Dacă nu este utilizată întreaga valoare a cardului cadou Societatea nu are obligația și nu va restitui sau oferi persoanei respectiva suma de bani aferentă diferenței neutilizate.
Cumpărătorul nu va putea să returneze produsele achiziționate și/sau nu va pretinde orice alte despăgubiri, în următoarele situații:
 Cererea de returnare este făcută după trecerea termenului de 14 zile calendaristice;
 Produsul returnat nu este în aceeași stare în care a fost livrat, însoțit de documentele aferente.
Cumpărătorul va fi informat în e-mailul de confirmare a Comenzii dacă acesta este returnabil sau nu și dacă există costuri în caz de retur.
În cazul în care Cumpărătorul nu returnează produsele corect împachetate pentru manipulare, curierul desemnat de Vânzător pentru ridicarea acestuia pe cheltuiala lui este îndreptățit să refuze preluarea coletului.
În cazul în care Cumpărătorul alege o altă cale de retur dacât cea agreată de Vânzător, Cumpărătorul este răspunzător de orice nereguli de împachetare și manipulare constatate la recepția returului.
În cazul în care plata bunului achiziționat a fost efectuată online de către Cumpărător, Vânzătorul îi va rambursa Cumpărătorului suma primită în decursul a 30 zile calendaristice de la data la care primește cererea de retragere din partea acestuia, prin transfer bancar în contul IBAN din care s-a efectuat plata online.
Solicitarea de retur va fi efectuată de către Cumpărător.

Garantie 
Perioada de Garantie
Ebrazi livreaza  produse de cea mai inalta calitate si ne angajam sa satisfacem 100% clientii nostri. Toate produsele comercializate de Vânzător beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare pe teritoriul României.
Drepturile consumatorului sunt conforme cu art. 16(1) din legea 449/2003(12). Drepturile consumatorului nu sunt afectate de condițiile de garanție. Drepturile consumatorului sunt conforme cu dispozițiile art. 11(8) din OUG nr.  140/2021.
POLITICA DE RETUR

La EBRAZI, asa cum ai cumparat simplu, returnezi simplu, fara batai de cap. Daca, din orice motiv, nu esti 100% multumit de un produs pe care l-ai cumparat, poti sa il returnezi in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care ti-a fost livrat de catre curier. Produsele pot fi returnate completand formularul de retur.
 
Ne dorim sa fiti pe deplin multumit atunci cand cumparati produsele noastre online. Daca nu va satisfac produsele cumparate,  inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.
ART 12 mentioneaza ca produsele se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara urme de utilizare, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit, impreuna cu o copie a facturii de achizitie, in termen de 14 zile de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. S.C. KALYNDERUL TOUR S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil dar nu mai tarziu de 14 zile.
Plata transportului pentru retur revine in sarcina clientului.
 
 
Cum returnezi produsele vandute de ebrazi.ro
Returul produselor EBRAZI, acum mai simplu ca oricand:

1.    Completezi acest formular de retur, asigurandu-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur.
2.    Selectezi din formular una dintre optiunile de retur: schimb cu un produs diferit vandut de EBRAZI sau rambursarea sumei de bani platite la cumparare.
3.    Alegeti o firma de curierat  prin care sa trimiteti produsul la noi.
 
Daca ai optat pentru rambursarea sumei platite la cumparare si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur sau pe card, daca ai platit cu cardul. Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maxim 14 zile calendaristice.
 
 Costul de transport pentru retur este suportat in totalitate de catre cumparator .

 
Nu vom ridica colete expediate pe alta adresa, si nu vom ridica coletele de la oficiile postale.
 
Ce conditii trebuie sa indeplineasca produsele:
 
Conditii generale care se aplica tuturor produselor:
Poti returna produsele in termen de 14 de zile calendaristice din momentul in care ti-au fost livrate de curier, fie ca esti persoana fizica sau juridica. Asadar, pentru a fi luat in considerare, formularul de retur poate fi trimis cel tarziu in a 14 -a zi calendaristica de la data livrarii produsului.
 
Poti returna orice produs pe care il primesti cu defect de fabricatie, in termen de 14 de zile de la data livrarii.
 
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii,
 
Toate produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre tine: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produse perisabile,etc; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
 
Trebuie sa returnezi produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care ti-au fost livrate.
 
Nu primim la retur produse neambalate. In momentul sosirii coletelor, in serviciul nostru specializat se va face o scurta verificare vizuala a coletului in prezenta curierului. Daca se constata urme de loviri sau manipulari defectuoase ale coletului, sau daca starea acestuia nu este impecabila din punct de vedere al integritatii, se va face un proces verbal care sa semnaleze aceste probleme si o copie va fi inmanata curierului. Orice inadvertenta intre starea declarata de consumator la completarea formularului de returnare si receptia propriu-zisa a produselor de catre personalul nostru specializat va conduce respingerea returului produselor, clientul fiind raspunzator de transportul acestor produse pana in sediul nostru specializat.
 
Daca produsele pe care ti le-am livrat au fost insotite de eventuale cadouri, cand returnezi produsele trebuie sa returnezi si cadourile.
 
Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
 
Conform art. 10 lit. c din O.G. 130/2000 EBRAZI isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi brazii de Craciun, taiati si in ghiveci. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set. 
 
Verifica mai jos care sunt conditiile specifice pe care trebuie sa le indeplineasca produsul tau.
 
Sport si activitati in aer liber
-    Poti returna orice produs din aceasta categorie daca nu l-ai folosit, insotit de eticheta originala, nedeteriorata si celelalte elemente de identificare atasate
 
Decoratiuni & textile

-    Poti  decoratiunile si obiectele textile doar daca sunt sigilate
-    Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate si montate
 
Produse pentru iluminat si electrice

-    Poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate
 
Produse pentru gradinarit

-    Nu putem accepta ca retur plantele si brazii de Craciun.
 
Jucarii, produse pentru copii & bebe si produse pentru gravide
-    Poti returna aceste produse doar daca sunt sigilate
 
Produse de tip comanda speciala, indiferent de categorie
-    Produsele din aceasta categorie, aduse in stoc in urma unei comenzi ferme din partea ta si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate
 
Produse resigilate, indiferent de categorie
-    Fiecare produs din aceasta categorie se returneaza conform conditiilor de retur specifice categoriei din care face parte
 
Produse cumparate cu vouchere / carduri cadou
-    Fiecare produs din aceasta categorie se returneaza conform conditiilor de retur specifice categoriei din care face parte
-    Daca produsul a fost achitat integral cu voucher, fara sa mai fi fost nevoie de plata unei diferente de bani, iti reactivam voucherul si il poti refolosi. Daca termenul de utilizare a voucherului a expirat, nu il vei mai putea folosi.
-    Daca produsul a fost achitat partial cu voucher, iti reactivam voucherul si iti restituim sum ape care ai achitat-o. Daca termenul de utilizare a voucherului a expirat, nu il vei mai putea folosi.
 
Carduri cadou
-    Cardurile cadou nu pot fi returnate